Big sur

2 juni 2014 - Moss Landing, California, Verenigde Staten

We hadden ons veel voorgenomen vandaag,maar die kust langs de Pacific....wat was die mooi! Zoveel uitkijkpunten,toch maar weer even stoppen,ja. Vooral waar allemaal veel Eliphant-seals op een strand lagen te luieren en te brullen. En zichzelf onderscheppen met zand. Wat een gezicht en wat een geluid. Op een ander strand waren enorm hoge rollende golven. Ze rolden echt naar de kust, en Tim was een keer te laat met weglopen....voetenbadje! Maar hij was zo druk met filmen en foto's maken, dan vergeet je wel eens wat. Uiteindelijk waren we pas om half vier in Monterey bij de Fishermans warf. Een leuke pier met restaurantjes,winkeltjes en weer met de bekende zeeleeuwen . Met een soort ouderwets trammetje(lijkt op de cable car in SF)zijn we naar Cannery Row gereden . Dat is de oude visafslag,waar de sardientjes meteen werden ingeblikt. De oude fabrikieken zijn nu opgeknapt en omgetoverd tot galeries,restaurantjes en winkels. Erg mooi. Om half zes pas reden we naar de camping verderweg. Gelukkig geboekt van te voren, want het was een kleine camping aan zee. Geeft toch rust. We reden door een leuk straatje bij de camping, allemaal antiekwinkeltjes . Daar hebben we ook weer veel foto's gemaakt. Voor het eten en voor het donker werd liepen we nog even naar het strand. En op de terugweg zagen we een zeeotter lekker dobberen in het water. Grappig gezicht was dat.

Morgen volgt onze laatste route...naar SAN fransisco. Dan rijden we eerst naar de luchthaven,waar we en auto hebben gehuurd en dan door naar de laatste overnachting, bij het Candlestick stadion.

1. Regina:
    3 juni 2014
    oh wat leuk die Zeeotter zo dichtbij.... wat een belevenissen en alweer op weg naar de laatste bestemmingen wat vliegt de tijd.

Nog even genieten en wij van jullie verhalen<3
    Xxx
  2. Marian vd schaaf:
    3 juni 2014
    Super wat jullie allemaal meemaken! Geniet van de laatste dagen en goede reis terug.
  3. Timenvelma:
    3 juni 2014
    Dank jullie wel. Time files when you have fun.haha We genieten nog steeds enorm van alles. Groetjes!
  4. Astrid:
    3 juni 2014
    leuk die zeeotter,zou je bijna mee naar huis nemen voor in de vijver!

succes met de laatste dag en een goede en veilige vliegreis! xx
  5. Marjolein:
    3 juni 2014
    Schattig die zeeotter. Geniet er nog van de laatste dagen. xxx