Going home.

6 juni 2014 - Hoofddorp, Nederland

Vandaag gaat het echt gebeuren, we gaan naar huis. We zullen om 5 voor 2 vanmiddag vliegen. Gisteravond zijn we al ingechecked en de boardingpassen zijn door de hotelmedewerker uitgeprint. Nog even een lekker ontbijtje en dan op weg. Dat deden we in een echte Amerikaanse breakfast-tent, met zo'n lange bar,waar je koffie steeds wordt ingeschonken. Eggs and Bacon. Na dit ontbijt  hebben we de koffers gehaald, de auto werd voorgereden en wij naar het rental-bedrijf. We hadden er rekening mee gehouden dat er file zou zijn, dat we nog moesten aftanken, dat we lang moeten wachten bij het rental-bedrijf, dat we lang moesten wachten op de shuttle, dus we zijn ruim op tijd weggegaan, dus wat kon er mis gaan......

Niets dus!!!!!Geen file, geen rij bij het verhuurbedrijf, de shuttle stond al klaar en ging meteen weg. Dus we waren ruim 3 uur van te voren op de luchthaven. Dan moet je lang wachten.Dan maar een deel van deze blog schrijven want de luchthaven is niet zo groot en er zijn weinig winkels. Gelukkig ging de tijd snel, we hebben nog wat gegeten en toen konden we al naar de gate. De reis verliep zeer voorspoedig. Alleen niet geslapen in het vliegtuig. We landden om 10 voor 9 's morgens (nederlandse tijd) dus nachtje overgeslagen. Om 10 uur waren we thuis.

Dat was het dan, deze reis. Er volgt nog 1 blog met statistieken. Die zal aardig weergeven hoe deze reis, de reis van ons leven, is geweest.

Dank jullie wel allemaal voor jullie reacties. We vonden het fijn om respons te krijgen en dat was 's morgens altijd het eerste wat we deden bij het ontbijt.

Leuk dat jullie zo hebben meegeleefd. We hebben in ieder geval met veel plezier deze reisblog geschreven. Veel liefs, Tim en Velma

1. Jan:
    6 juni 2014
    Zo, een einde aan een mooie reis! Ik heb genoten van jullie verhalen, fijne terugreis!
  2. Astrid:
    6 juni 2014
    Goed om te horen dat alles goed is gegaan!

xx
  3. Regina:
    15 juni 2014
    Fijn om te horen dat jullie hebben genoten en weer veilig thuis!!!
    Dank voor jullie verhalen s'morgens aan ons ontbijt!!!
    We gaan het missen nu niet meer uitkijken naar een een nieuw verslag Maar gelukkig hebben FB!!! Dank jullie wel wij hebben ook genoten!!<3 XXX