Naam:
timenvelma.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over ons

Wij zijn Tim en Velma, wonende in Hoofddorp en hebben twee volwassen kinderen en twee kleinkinderen. Dit jaar zijn we 30 jaar getrouwd (15 juni).

Over onze reis

Een mooie aanleiding omdat we 30 jaar getrouwd zijn vonden we het maken van een grote reis. Op nummer 1 va onze bucketlist, staat Amerika. Eerst nog gedacht om naar New York te gaan maar al googlend besloten we toch die droom waar te maken, die we al heel lang hebben. Een rondreis door het zuid-westen van Amerika.Veel informatie hebben we gezocht en gevraagd en toen de ideale reis gevonden, n.l. met een camper.

De planning hebben we gemaakt naar aanleiding van reisverhalen op internet, en die is nu rond. Campings zijn opgezocht en met adres en telefoonnr. opgeschreven, zodat we  die per dag kunnen bellen en reserveren, zonder ons lang van te voren vast te leggen. We zijn er klaar voor......

We reizen van San Fransico naar Yosemity NP,naar Sequoia NP, door Death Valley (als het nog kan), Las Vegas, Zion NP, Bryce NP, monument valley, Grand Canyon NP, route 66, Los Angeles, Big sur, Monterey en weer terug in San Fransisco (met bezoek aan Alcatraz)

De reis begint op 15 mei 2014 en we vliegen weer naar huis op 5 juni 2014. Aankomst 6 juni 2014

Een heel druk schema dus. We zijn heel benieuwd en vinden het ook superspannend.

Bezochte landen

Wij hebben 13 landen (6%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Luxemburg, Monaco, Oostenrijk, Spanje, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland.