Statistieken

6 juni 2014 - Hoofddorp, Nederland

Wat hebben we meegemaakt in Amerika:

Aantal miles gereden:                  2615 = 4208,4 km.

Brandstof:                                    939,25 dollar= 694,86 euro

Campings:                                   13

parken:                                          7

grote steden:                                 3

Dollars uitgegeven:                       willen we (nog) niet weten

outlets bezocht:                            1 (las Vegas)

hotels:                                           2

Voetstappen:                                ontelbaar

Blaren:                                          1 (en 2 kleintjes)

auto gehuurd:                                1

Taxi:                                               afzetters!

Parkeren:                                       verschrikkelijk duur

Herten bijna aangereden :             1( ging gelukkig terug naar de kant) en 1 vogel

Eten:                                               veel op je bord en matig van smaak (soms)

Bier:                                               Budweiser, hoeveelheid valt mee,want we

waren vaak te moe of geen tijd.

Brood:                                            zeer slecht

Weer:                                             1x geregend (beetje) + sneeuw (beetje)

Hoogste punt:                                 8000 ft.( Bryce canyon)

Files:                                               geen een. (alleen voor de tol op de Baybridge)

Omgeving:                                      Schoon (geen papiertje vond je)

Boottochten:                                   2

Ongelukken:                                   niet 1 gezien!

verkeer:                                          relaxed

Nederlanders:                                af en toe kwam je ze tegen.

Amerikanen:                                  SUPERAARDIG en BEHULPZAAM

Japanners:                                     Volgens mij zaten ze allemaal daar.

(met flaphoedjes)

Toiletten:                                        schoon

Internet:                                          meestal traag

Aantal foto's:                                  1808

Conclusie: Deze vakantie was een grote droom, met alleen maar hoogtepunten. Er ging niets.....maar dan ook niets mis. Alles helemaal volgens ons plan! Kortom:

PERFECT.

Wat hebben we genoten van de reis van ons leven!!!!!!!!