The Golden gate bridge

3 juni 2014 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vandaag weer iets kunnen afstrepen van onze to-do-list, n.l. The Golden gate bridge bekijken en belopen. Wat een gevaarte zeg, wat een uitzicht op de skyline van SAN fransisco.( en wat een wind!) Maar hij is mooi en enorm en overweldigend.

Vanmorgen hebben we de laatste echte etappe gereden van een kleine 100 Miles. De snelweg liep dwars door de bossen, al slingerend. Een drukke weg,dat wel, maar heel mooi. In SF naar de luchthaven gereden om een huurauto op te halen voor de laatste twee dagen. Geen gezoek naar taxi's. En geen gesleur  met koffers. Velma mocht in de Mitsubishi Lancer rijden. Mooie auto,welliswaar een automaat,dus even wennen. Achter Tim met de RV aan gereden naar het Candlestick football stadion,waar de camping ligt. Eerst de boel neergezet en aangesloten. Daarna alles ingepakt, schoongemaakt en overtollige spullen weggegooid. Dat was zo gebeurd. Daarna reden we richting de brug. Zoals ik al zei:zeer indrukwekkend.Met behulp van de handige Garmin naar de Fishermans warf gereden, maar een parkeerplek zoeken kostte wel wat moeite. Het was verschrikkelijk duur. Maar uiteindelijk gelukt en toen zijn we naar pier 33 gelopen om de tickets af te halen voor Alcatraz morgen. Dat kon niet,mocht alleen op de dag zelf, maar ze zijn wel al geactiveerd,zodat we morgen niet zolang van te voren er hoeven te zijn. Geeft ook weer rust. Daarna liepen we richting pier 39 om te kijken of de zeeleeuwen er nog zijn, haha ( zijn er al 100 jaar of zo,nee niet dezelfde hoor). De pier is erg gezellig, vol met leuke winkeltjes, restaurantjes en heel veel toeristen. Maar wel heel gezellig. Daar aten we een ciabatta-rol met chicken breast. Lekker!!!!! Voor de rest is brood hier in Amerika niet om over naar huis te schrijven(maar we doen het toch). Dus dit was een verwennerij.

morgen leveren we de camper in,(dagje eerder) en bezoeken we dus Alcatraz. Daarna slapen we heel luxe in The hotel California (Eagles) Haha.

Oh ja, we hadden hier nog een echte CSI san fransisco voorbij zien rezen hier bij de camping met politie erachteraan. Sensatie dus.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Regina:
    4 juni 2014
    Oei, oei, gelukkig zijn jullie er niet van afgewaaid..... Nou ja, stond veel moois tegenover lees ik !!! Balen voor jullie....aftellen..... is begonnen!!! Volgens andere Reisblogers kan je bij Buba Gump lekker eten!! Veel plezier vandaag in Alcatraz!!
    Groetjes Xxx
  2. Astrid:
    4 juni 2014
    Jullie hebben na deze vak.nog een vak. nodig om bij te komen zo veel doen jullie!

Suc6 met de laatste dag!

xx